"Els periodistes intentem ser els primers testimonis imparcials de la història" -Robert Fisk-

divendres, d’abril 21, 2006

Cristian Garcia: “Portem masses nits de barra lliure i no pot ser bo”

El grup de rock Sold Out va néixer fa mig any. En aquest temps ja han fet diversos concerts i acaben de gravar una maqueta. El cantant de la formació, Cristian Garcia, ens explica les vicissituds d’un grup que comença.

–Sembla que aquesta faceta nova de cantant li va bé.
–Sí. Mai m’havia plantejat ser cantant. Només cantava quan em dutxava. Ara, quan estic a casa o passejant, inconscientment canto.
–El seu grup es diu Sold Out, que en anglès vol dir “tot exhaurit”. L’objectiu del grup és fer concerts en què es venguin totes les entrades?
–Estaria bé. En el concert més multitudinari que hem fet van venir unes cent persones. Ara treballem per augmentar aquesta xifra. El nom de la formació va sorgir un dissabte a la nit, quan portàvem unes quantes cerveses i ja començàvem a dir tonteries. Em va venir al cap un concert del Rolling Stones a Barcelona. S’havien venut totes les entrades i en un cartell hi havia escrit ‘sold out’. Ho vaig dir en veu alta i el nom va agradar.
–A part del nom, també canten en anglès.
–Ens sentim còmodes cantant en anglès. Les nostres bases musicals són en aquest idioma. Hi ha un petit avantatge cantant en anglès. Un cop em vaig oblidar l’estrofa d’una cançó i em vaig inventar unes paraules sense sentit; diria que poca gent se’n va adonar.
–Segons el tòpic, el moment més màgic d’un grup és al principi, quan s’actua per la música i no es busca fer negoci.
–Home, de moment no hem cobrat per fer cap concert. Estaria bé que a patir d’ara ens paguessin alguna cosa perquè portem masses nits de barra lliure, i això a la llarga no pot ser bo per molt màgia que hi hagi.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

ja ho deia la Glòria que el Cristian era músic... I això que ell assegurava que no, que només era fan de Queen. ;)

dimecres, 26 d’abril, 2006

 
Anonymous Anònim said...

és un showman nat. Cada dia em fa més por i espero que continui així. Molta sort al Cantamanía!

dilluns, 03 de juliol, 2006

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home